۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۳۸۷۴

دولتمران باید بکوشند تا همه از ثروت و دارایی و اشتغال در جامعه بهره مند شوند

مادر و همسر شهید احمدی گفت: بیشتر از اینکه ناراحت و دلگیر از شهادت همسر و فرزندم باشم نگران بی حجابی و بی فرهنگی در جامعه هستم.
دولتمران باید بکوشند تا همه از ثروت و دارایی و اشتغال در جامعه بهره مند شوند
به گزارش جهانبین نیوز، سیاره اسماعیلی همسر شهید حسن آقا احمدی و مادر شهید عباس احمدی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: همسرم در بهمن سال ۶۰ در سن ۴۶ سالگی و پسرم در بهمن سال ۶۵ در سن ۱۸ سالگی شهید شد.

وی در خصوص حضور فرزندش در جبهه علی رغم شهادت پدرش بیان داشت: پسرم خود راغب بود که راه پدرش را ادامه دهد و با وجود زخمی شدن و ترکش خوردن باز هم با عشق و علاقه به جبهه می رفت تا اینکه به پدر شهیدش ملحق شد.

 اسماعیلی در خصوص تحمل شهادت این دو عزیز تصریح کرد: حضرت زینب(س) نیز با وجود شهادت پدر و مادر و برادر بزرگوارش همچنان استوار و محکم در صحنه عاشورا حاضر شد.

وی تصریح کرد: اگر صبر و مقاومت حضرت زهرا و زینب(س) نبود اسلام زنده نمی ماند و هر موقع احساس دلتنگی می کنم با تأسی به این دو بزرگوار به آرامش و قوت قلب می رسم و با نگاه به عکس همسر و پسر شهیدم به یاد سختی ها و مصائب حضرت زینب(س) در کربلا اشک می ریزم.

این مادر شهید حضرت زهرا(س) را الگوی تمام زنان و دختران دانست و بیان داشت: بیشتر از اینکه ناراحت و دلگیر از شهادت همسر و فرزندم باشم نگران بی حجابی و بی فرهنگی در جامعه ام.

وی از بانوان جامعه خواست با حفظ حجاب و عفاف نگذارند خون شهیدان پایمال شود و مراقب تربیت نسل آینده باشند.

همسر شهید احمدی با اشاره به وصیت نامه و تاکید شهدا بر حفظ حجاب و عفاف گفت: پسرم در وصیت نامه اش نوشته: خواهرم حجاب تو از خون من کوبنده تر است.

وی افزود: همسر و پسرم به سعادت رسیدند و برای پیشرفت و آبادانی مملکت شهید شدند پس دولتمردان نیز وظیفه دارند با رسیدگی به امور مردم ریشه کن کردن تورم و بیکاری و توجه به قشر محروم راه شهیدان را ادامه دهند.

خانم اسماعیلی تنها خواسته خود از مسئولین را کنترل تورم و ایجاد اشتغال برای جوانان عنوان کرد و گفت: همانطور که امام علی(ع) به فرمانداران و کارگزارانش در خصوص رسیدگی به امور مردم و مراقبت از بیت المال سفارش می کند دولتمران ما هم باید بکوشند تا همه از ثروت و دارایی و اشتغال در جامعه بهره مند شوند و زندگی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۰۹

14 Feb 2020